Monday, June 11, 2012

pilihan kerja saya

  hai semua :)
dah lame sangat-sangat saya xupdate blog ni,
igt nak bawak diri ke tumblr
tapi bile pikir-pikir balik
saya dah lame bersama dengan blog
so saya xmahu tinggalkan blog
lagipun saya dah lama kenal blog ni
kalo nak ke tumblr
kene blajar dulu
haissshh !
amik masa kot
so demi kesejahteraan hati saya
saya pilih utk kekal bersama blog
TAHNIAH
kepada blog !
adoi =.="
" ape yg saya ngaroot ni"
oke, kembali kepada minda yang tenang


sebenarnyer,
saya tengah pening nak pilih laluan hidup time cuti yg panjang ni
"cewaaaahhh~ ayat xboleh blah !"
xdewla, jauh di sudut hati saya, saya mahu berhenti keja Butik tuh,,
sebab penat weyh, keje 12 jam,xde shift ! dah same mcm JAGA skolah
nak berenti tapi takut nak bgtau bOs !
arituh pi JUSCO BUKIT TINGGI
usha2 keje kosong
Alhamdulillah, rezeki utk saya masih ada
mmber skola rendah aq ade ajak aq kje ngan die kat bahagian kasut JUSCO
keje 8 jam je,, gaji pon boleh tahan
family saya sokokng terutama adik saya si Amir, 
yelaa, along die dapat gaji lebih, leh 50/50
"hehehe, banyak cantek muka ko ea !"
tapi saya xkompem lagi,
so tggu dlu.
adik saya kata cabaran keje as promoter ni bile ade stock baru je
kelam - kabut cket
pape pun lame2 nnti dah biase
"cehhh~ ayat mcm berpengalaman je adk aq ni"
skang ni nga pening nk reka ayat utk mintak berenti kat Butik tuh,
adoi =.="
korang as my followers,
bagi lah pendapat ea :)
hehehehe

 ♥


p/s : saya rindu kamu 








No comments: